Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
21.6.2018, Jan Vítek, aktualita
Společnost Basemark vypustila do světa Basemark GPU, nový benchmark pro grafické karty či integrovaná jádra, který nepracuje s DirectX, ale s OpenGL a jeho nástupcem v podobě API Vulkan. 
doug (120) | 21.6.201811:24
na pc to ma cez 6GB, takze pochybujem o pouzitelnosti takehoto benchmarku na lacnejsich android zariadeniach, respektive v palubnych pocitacoch aut :D
Odpovědět1  1
congi (345) | 22.6.20188:04
maji 2 verze :

1. Basemark® GPU – High­-Quality mode targets Desktop systems using high­-resolution textures, advanced effects, increased number of objects and demanding geometry based on today­'s AAA PC game standards.
Official Resolution ­(Offscreen­) Max Triangles Per Frame Max Texture Resolution Max Memory Requirement Max Draw Calls Per Frame
3840×2160 ~2 M 4096×4096 4 GB ~10k

2.Basemark® GPU – Medium Quality mode targets Mobile systems based on today­'s AAA Mobile game standards. The medium Quality mode is a subset of a High­-Quality mode regarding decreased texture resolution, number of objects, amount of geometry and limited effects.
Official Resolution ­(Offscreen­) Max Triangles Per Frame Max Texture Resolution Max Memory Requirement Max Draw Calls Per Frame
1920×1080 ~0.7 M 2048×2048 1 GB ~2000
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.